HTML

Téged is villanyóra mágnesezéssel gyanúsítanak?

A blog létrejöttének célja, hogy a villanyóra mágnesezéssel gyanúsított ártatlan fogyasztóknak legyen egy közös fóruma, ahol a panaszosok megoszthassák egymással történetüket, tapasztalatot cserélhessenek. Továbbá várom műszaki és/vagy jogi területen jártas minden segíteni vágyó témába vágó megkeresését. E-mail: villanyora.magnes@gmail.com Figyelem! A villanyóra mágnesezés büntetendő cselekmény, határozottan ellene vagyok! Kérlek, csak akkor keress meg, ha te is ártatlan vagy!

Friss topikok

Linkblog

Tempó

2011.07.31. 22:49 villanyóra

 Az utóbbi időben is ugyanúgy támadja fogyasztóit az áramszolgáltatói hazugsággyár. Most nem csak a mágnesezés a téma, hanem a plomba nem megfelelősége is előtérbe került.  Egyre gyakrabban keresnek segítséget a fogyasztók ezzel a problémával kapcsolatban is, mert a szolgáltatók lábbal tiporják saját szabályzatukat, törvényeket, alapvető jogokat: minden bizonyíték nélkül rágalmaznak, fenyegetőznek, kizsákmányolnak, és aki hiszékeny, azt egyszerűen kirabolják.

 A médiumok ehhez is asszisztálnak újra és újra (már nem látom értelmét, hogy ezzel szennyezzem a blogot), előszeretettel adják le a teljesen egyoldalú (értsd megrendelt) riportokat. Annak nyilván tudnak teret engedni, hogy elMESÉLhesse a szolgáltató, hogy őt – saját számításai szerint – mennyi kár érte, de arról egyik „tudósítás” se szól, hogy mennyi jogtalan kötbért sikerül hasonló időszakokra kaszálni, hány embert sikerült utcára tenni, ellehetetleníteni, hány szabályt sikerült megszegni, milyen lobbit mikor, hogyan és kin keresztül érvényesít, és mindez hányszorosan fedezi, sőt, nyereségessé teszi a kieséseit?! Pedig biztosan tanulságos statisztika keletkezne belőle.

 Akik pedig nem ismerik a helyzetet, elszörnyülködnek azon, hogy mennyi csaló van az országban. Amikor pedig velük is megesik, hogy lopással, szerződésszegéssel vádolják, azt se tudják, hogy hirtelen hova kapjanak, és elkezd kinyílni a szemük, de akkor már jobbára későn jönnek rá, hogy mindenkit átvertek, megkárosítottak – pedig ők csak elhitték korábban, amit hallottak.

 Több szervezetnek feltűnt már korábban is az energiaszektor maffiatevékenysége, hogy lopnak, csalnak és hazudnak, hogy az igazságszolgáltatással is magas szinten összefonódások találhatóak. Azt javaslom, hogy akit felháborít, hogy milyen szinten folyik a fogyasztók kopasztása (legyen az bármilyen szolgáltató) vagy kilátástalannak találja helyzetét, az forduljon mihamarabb az alábbi szervezethez (senkit ne tévesszen meg a párt megnevezés, a szervezet lényege nem abban keresendő):

Tiszta Energiával Magyarországért Párt (TEMPO)

 

Aki esetleg szkeptikus, vagy „csak” érdekli a szervezet tevékenysége, az tekintse meg az alábbi TIGÁZ-zal megtörtént esetet (a videó kb. fél óra, az eleje kicsit vontatottan indul, de szerintem érdemes teljes figyelmet szentelni neki): http://worldtv.com/temponewstv.

 

5 komment

Címkék: média vélemény élet gondolatébresztő mágnes áramszolgáltató mágnesezés

A bejegyzés trackback címe:

https://villanyora.blog.hu/api/trackback/id/tr263115440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy László2 2012.02.24. 18:46:37

Az én esetem bírói szakba került ahol egyedül voltam mert akkor még biztam az igazságszolgáltatásban! Velem szemben egy ügyvéd kettő elektromos művek ellenőre és a bíró
Az volt a bűnöm hogy laza volt az autómaták blombája ill beégés volt az egyik aútómatán és volt egy konektor a mérőszekrényben!
Konektor azért kelett mert van egy agregátorom ha télen nincs áram megáll a fűtés megfagynak az unokáim A bírónő elmondta a blombák feszességét nekem a fogyasztónak kell ellenőrizni. Elbuktam a pert nyert az elmű gondolom máshol is ez történik!

Watt 2012.02.28. 10:38:35

A biroksági eljárás még mindig folyik ellenem. Az eljárás alatt sok érdekesség került felszínre és már szinte kabaré szintjére süllyedt a bírósági eljárás . Pontokba szedve leírom a tapasztalataim a második tárgyalás után.
• Az átvett ingatlanra nem jelentettem szerződés kötési szándékom mivel nem én akartam szerződni , szándékom szerint, ahogy eddig a bérlőt szerettem volna az ELMÜ szerződő partnerének.
• Számomra ismeretlen személy jelentette szerződéskötési „szándékom”.
• A címemre küldött szerződés tervezet személyes adatként csak a címem rögzíti. Egyéb személyes adat nélkül.
• Megbízottként, visszaküldtem a szerződés tervezetet a bérlő adataival. Jelezve, hogy a bérlő a szerződő fél. ( Azért megbízottként mivel sem a bérbeadó, sem a bérlő nem én vagyok!)
• A javított szerződést nem küldték vissza. Sem nekem sem a fizetönek.(A szerződést csak a bírósági tárgyaláson láttam viszont másolatban (Ugyancsak a hiányosan, személyes adat nélkül.)
• A régi bérlő és az új bérlő beköltözése között eltelt 14 nap alatt 16000FT. villanyszámla keletkezett az üres ingatlanban.
• Bejelentetem a mérő hibáját.
• Több mint két hónap után jöttek ki ellenőrizni!
• Megállapították a mérő hibáját, kicserélték.
• Elvitték ellenőrzésre egy magán emberhez (ELMÜ „szakértő”), aki leszedte a plombát és megállapította, amit eddig is tudtam, hogy rosszul mér az óra.
• Mágneses gyengülést állapított meg egy a mágneshez közelítő csavarhúzóval.
• Az ELMÜ szabályzata szerint a mérésügyi hivatal által felhelyezett plombát csak az OMH hivatalos szakembere jelenlétében lehet megbontani.
• Innentől kezdve a műszer nem hiteles!
• Kiküldtek a számomra egy 240000FT.-os kötbért.
• Több levélváltásban tiltakoztam, hogy semmi közöm a mérőhöz (ajánlott levelek)
• Ez egyik válaszukban közlik, nem vizsgálják, ki mágnesezet. A szerződő féllel szemben szabják ki a büntetést.
• Akkor rendben, mert a szerződő fél nem én vagyok.
• Egyeztetési kísérleteim rendre kudarcot vallottak. Mivel „nem állnak rendelkezésre” az iratok.
• Jöttek a behajtó cégek levelei, fenyegetései stb.
• Ügyvédi felszólítás, hogy fizessek mert…
• Visszaírtam, hogy nézzék meg a nyilvántartásukat .
• Tehát már legalább az ügyvéd utána nézhette volna és kiderül , hogy nincs szerződésünk.
• Jött a közjegyzői felszólítás, hogy fizessek, ellenkező esetben stb….
• Megírtam a közjegyzőnek, hogy semmilyen viszonyban nem vagyok az ELMÜ.vel.
• Elkezdődött a per.
• Nem tudott érvényes szerődést bemutatni.
• Nem tudott érvényes első felülvizsgálati lapot bemutatni.
• Folyton a szakértői vizsgálatot szorgalmazza.
• Hamis fogyasztói adatokat közöl a bárósággal, a szakértő megtévesztésének szándékával .
• Hamisítja a helyszíni ellenőrzési jegyzőkönyvet.
• A kézzel javított hiányos szerződéstervezet és ráutaló magatartás miatt tartanak még mindig perben.
• Kérdezem milyen ráutaló magatartás szerint? Mivel a biroságra is beadott bérleti szerződés szerint, bérbeadó és a bérlő sem én vagyok,
• Én az ügyintéző vagyok!

• ITT tartunk!!!
A fentiekből jól érzékelhető. Senkit sem érdekelnek a koncepció elérése érdekében a részletek.

villanyóra 2012.02.29. 07:54:25

@Watt: Más ügyvéd is észrevette, hogy iratokat hamisítanak meg az egyik szolgáltatónál a polgári perben, úgy látszik, ez nem egyedi eset.

A cél szentesíti az eszközt. Vajon meddig?

Az egészben az a szomorú, hogy még a bíró a saját nevét is megalázza/gyalázza az eljárással (apropó, ki is ez az okos bíró?), de természetesen ez őt nem zavarja, és feltehetőleg rágalmazásnak minősíti, ha ezt valaki a szemére veti. Ez egy banánköztársaság. Szánalmas.

Watt 2012.03.24. 18:13:07

A héten első fokon pert nyert nekem az ELMÜ ellen ,lelkiismeretes és rendíthetetlen munkájával Dr. Ivanics Éva Ügyvédnő!!!

Az ügyben ő a második ügyvédem, most már biztos, hogy megérte váltani. Akit hasonló mágnesezési ügybe kevert az ELMŰ-s maffia, gondolkodjon el, megfelelő-e a képviselete. Ivanics Évánál jobbat nem tudnék ajánlani. Az első képviselőm visszalépett és arra bíztatott, hogy egyezzek meg az ELMŰ maffiával, mikor meghallotta a szakértői díj nagyságát (350000.- Ft) - melyet a bíróság az ELMŰ-vel fizettetett be, de nekem címzett, hogy az összeg nagysága miatt lépjek vissza. Miért fizetnék olyanért, amit nem követtem el. Ekkor kerestem meg itt, a blogon megismert új „barátaim” útján Dr. Ivanics Éva ügyvédnőt, nagy szerencsémre! Annyira kitartóan és ügyesen védet, hogy tulajdonképpen átvette a vezető szerepet és lemosta a pályáról a bírót a felperessel együtt. Sokszor Ő idézte a rendeleteket, és így a bíróság nem hagyhatta figyelmen kívül.

jiudit.66 2012.03.29. 07:45:59

Szia! Bocsi, de teljesen tudatlan vagyok: megtudhatnám, hogy az ügyvédnő munkadíja mennyi? Ill. a perköltség, ha van ilyen? Egyetlen egyszer, a válóperemen voltam bíróságon, de akkor sem volt szükségem ügyvédre. Most viszont, lehet, hogy kellene.Hol és hogyan kell elkezdeni, elindítani a pert? Az is érdekelne, hogy mikor mióta tart,mennyi idő múlva nyertél pert?
süti beállítások módosítása